torsdag den 5. september 2013

Noget om bordskånere og et bryllup



Da vi var i Berlin, fik vi masser af idéer til pimpede og anderledes bordskånere, og mine hænder kunne ikke lade være med at gå i gang, da vi kom hjem. Da min dejlige veninde så skulle giftes her i august, ville jeg gerne give dem en lille ekstra gave, som var lidt personlig, og jeg kom i tanke om nogle super fede flise-bordskånere vi havde set på en stand på Mauerpark Flohmarkt. I mit forsøg på at efterligne lidt, tog jeg ud i Genbyg på amager og hyggede mig med at finde gamle fliser i en pæn stand. Den ene flise fik overført en lille sky med decoupagelim samt tekst, og den anden, synes jeg, var så fin, som den var. Derefter tilskar jeg en korkplade fra Søstrene Grene og limede bagpå. Det var virkelig sjovt at lave bordskånerne, og modtagerne blev heldigvis rigtig glade for dem.


Se også lige noget lækker mad vi fik til brylluppet, som bare var sådan en god dag - romantisk, afslappet og helt nede på jorden..







blomsten spiste vi selvfølgelig ikke, haha - synes bare den var så fin, at den lige skulle med ;)

Nåmen når nu der alligevel var godt gang i bordskånerne herhjemme, kunne vi ligeså godt gå all in, så her for nylig kom jeg til at pimpe vores egne kedelige IKEA-kork-bordskånere.. De kom til at se sådan ud:








Jeg er helt sikkert ikke færdig med bordskånere og billedoverføring på fliser, for det er virkelig en sjov ny verden fuld af muligheder, der skal prøves af... juhuu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...