mandag den 26. marts 2012

Doodle med farver




Faldt lige tilfældigt over den her i gemmerne. Jeg har altid været sådan en, der ikke har kunnet sidde stille med en blyant i hånden, hvilket der indimellem er kommet noget spas ud af. Ovenstående blev til i en time på studiet, og min klassekammerat Mette farvelagde den. Det var ret sjovt at se, når hun farvelagde mine tegninger, fordi der ofte kom et helt andet udtryk i dem - de blev meget pænere og mere levende. Og hver gang jeg ser på dem, sender jeg hende en lille tanke :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sød Julie :) Det var hyggeligt at tegne/male i timerne, hehe. Det har nok været en af Finns timer ;)

    Jeg har faktisk også stadig en tegning, du har tegnet til mig, som jeg har farvelagt. Det er også en kvinde i forskellige former. Den hænger på min væg :)

    Håber, du har det godt. Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hyggeligt du kigger lidt med :)
      Ja det har helt sikkert været en Finn, haha!

      Den tegning kan jeg godt huske, hvor sjovt at du stadig har den, den blev ret sej med farver på :)

      Jeg har det godt, håber også du har det og nyder foråret :) Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...