søndag den 18. november 2012

anbefaling...


... af tre skønne steder i indre by (københavn):


Første stop er denne fantastiske lille burger/omeletbar, SPORVEJEN. Den er indrettet som en gammel sporvogn og perfekt til en hyggelig, hurtig, billig og stemningsfuld frokost. Vi har spist der flere gange og kommer helt sikkert snart igen. Kan især anbefale deres avocado-burger med en øl fra Nørrebro Bryghus, mmm.




Næste stop er KOLONIHAVEN. Virkelig finurligt lille univers. Jeg har tit gået forbi og tænkt, at dér skulle jeg altså ned en dag. Den dag blev så for nylig, og det levede bestemt op til forventningerne. Synes dog, at nogle af priserne kan være lidt i overkanten, men der er masser af sjove sager og inspiration. Jeg blev så opslugt, at manden måtte komme ned (det ligger i kælderplan) og sige, at nu måtte vi altså videre ;P



Sidste super fantastiske sted er SOMMERFUGLEN. Kan kun beskrive den som én stor indbydende slikbutik, bare med garn! Der er SÅ mange forskellige garn nøgler i mums kvalitet. Første gang jeg var der, gik jeg bare rundt med et smil, puttede hænderne i det bløde garn og nød alle farverne, kvinder i alle aldre, der diskuterede mønstre, kvalitet og pris, og de lækre udstillingsmodeller lige fra små børnestrikkjoler i det lækreste uld til bomuldscardigans.... suk ;D

(Dette er ikke et sponsoreret indlæg, bare ren begejstring og lyst til at dele)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...