mandag den 9. juli 2012

Princess of Keramos



Jeg har lige opdaget den finurlige keramiske verden hos Princess of Keramos og er blevet suget fuldstændig ind i den! Kvinden bag hedder Jette Löwén Dall og laver de mest fantastiske små keramik-monstre som f.eks. den her lille fætter:

Billedet er lånt fra Danish Ceramics website, hvor der er 20% rabat på de små monstre hele juli måned!


Jeg er særlig vild med den her lille skål...


...som jeg blev opmærksom på via Bare Wunderbar's blog (billedet er også lånt herfra, da jeg ikke kunne finde billeder af skålen ellers - sig endelig til, hvis det ikke er ok :) Bliver helt vildt glad af at se på den!

Suk.. hvis jeg får råd en dag, vil jeg helt sikkert gå på jagt efter en lille monster-skål Ü


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...