onsdag den 2. maj 2012

Lomografi




Jeg har fået det her utroligt seje Lomografi-kamera af min dejlige mand. Hun hedder Mini, og jeg elsker, elsker, elsker hende. Hun er med mig overalt.

Reglerne for Lomografi:

1. Take your camera everywhere you go & whenever you go.
2. Use it anytime, day or night.
3. Lomography is not an interference in your life, but a part of it.
4. Shoot from the hip.
5. Approach the objects of your Lomographic desire as close as possible.
6. Don't think.
7. Be fast.
8. You don't have to know beforehand what you've captured on film.
9. You don't have to know afterwards, either.
10. Don't worry about the rules.

Jeg har lige afleveret min første film og glæææder mig til at se billederne. Hvis du vil læse mere om Lomografi, kan du klikke her.

Lidt eksempler på Lomografi lånt rundt omkring:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...