mandag den 20. februar 2012

Porcelæn og blød mandagslyd



Var hjemme hos nogle kære ældre venner i lørdags og fik rigtig lækker hjemmelavet suppe med masser af grøntsager og krydderurter, mums! Vores værtinde havde nævnt for mig tidligere, at hun malede lidt på porcelæn som en hobby, så jeg var rigtig spændt på at se hendes værker, og hvilke værker! Hun havde lavet nogle utrolig flotte fade i dejlige varme farver med fugle og guldmønster og en masse andet. Så siger hun "kom lige med ud i køkkenet", og her er det ene hjemmemalede porcelæn efter det andet. Jeg var så imponeret, hun er virkelig dygtig! Så spørger jeg lidt for sjov, for jeg kan virkelig godt lide det, hun laver, "kan man måske bestille en lille kop?". Så kigger hun på mig og siger "du må få to med underkop til"....!!! Så nu tænker jeg på hende hver gang jeg drikker en kop varmt Ü Jeg er så beæret, synes virkelig det er en smuk gave at få.



... og så et lille smukt nummer af islandske Sóley:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...