tirsdag den 28. februar 2012

Liebster blog award




Jeg er så heldig at have fået denne award af RetroRejen, tusind tak! :) Jeg ville ønske jeg kunne give den tilbage, for ELSKER hendes blog, men så kan jeg jo lige anbefale, at du kigger forbi den, hvis du ikke allerede har været der.

Jeg er ikke så vant med de her awards, da jeg stadig er newbie i bloguniverset, men tanken med denne er, at man giver den videre til 5 andre blogs som har under 200 læsere, så her kommer et lille udvalg af mine liebster blogs:

LONNIES.DK - fordi du her kan finde iphone/ipad-sleeves med næbdyret Perry, så funky!

CARL LUND - med de forunderlige skøre digte, f.eks. om den elektriske ål Esme

ert&ris - bare hyggelig lille humøropløfter


Frøken P. - hun har hæklet en punkerkanin! Det kan man da ikke stå for

Brug dine rester - få smarte tips til hvordan du undgår madspild

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...