torsdag den 20. oktober 2011

Velkommen indenfor...

... i min lille hule oppe over tagene på Bryggen.





Min lille blog kommer til at handle om alt mellem himmel og jord, og du indbydes til at følge med, hvis du lyster.


Jeg vil bl.a. henvise til små finurlige steder på det dejlige Bryggen, som jeg støder på i hverdagen, måske kender du dem i forvejen. og ellers kan du glæde dig til små magiske overraskelser.

Avi er en forkortelse af mit mellemnavn, Aviaaja, som jeg har fået at vide betyder "solstråle". Sirenerne har flere personlige betydninger, men overordnet betyder det herhjemme "små ting der larmer" og dem har vi masser af ;) Alt i alt beretter jeg om de små dagligdags episoder der "larmer" i min bevidsthed og kalder på min opmærksomhed og som jeg synes er værd at dele.

Så velkommen indenfor






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...